Auteur Bericht

Index > Arbeid, recht en scholing > Studie vergoeding?

myr.
Geplaatst: Vr 09 Jul 2010 15:43 Reageren met citaat
Kind aan huis Geregistreerd op: 14 Nov 2006 Berichten: 1228 Woonplaats: Hengelo
Kreeg ik vanmorgen een brief, dat mijn loon vanaf volgende week met 10% omlaag gaat.....ik zit dan 6 maand in de ziektewet...Wist niet dat dat al na een half jaar is.....dat is lekker! n geen studievergoeding, geen mogelijkheid tot ander passend werk, en loonvermindering. Alsof ik voor mijn lol in de ziektewet zit!! Dus, dan maar zo snel mogelijk volleddig re-integreren, en zorgen dat ik z.s.m. weer 100% arbeidsgeschikt ben. ( en dan zien hoe het gaat..) Kwaad/Mad
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christine
Geplaatst: Za 10 Jul 2010 10:15 Reageren met citaat
Kind aan huis Geregistreerd op: 05 Apr 2004 Berichten: 1773 Woonplaats: Zutphen
Jeetje, dat is balen Mirjam !
Heeft je werkgever dat niet verteld dat je na een half jaar minder loon krijgt ?
10% lijkt weinig maar op de 100% is wel je leventje ingericht, onkosten zullen wel niet met 10% omlaag gaan denk ik zo.

Christine.
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
myr.
Geplaatst: Di 13 Jul 2010 21:12 Reageren met citaat
Omdat ik al aan het re-integreren ben, heb ik recht op 95% van mijn loon. Heb dat wel zelf moeten ontdekken, en de vakbond over moeten bellen. Maar, het klopt, alleen was mijn leidinggevende vergeten door te geven dat ik al een aantal uren therapeutisch werk......je moet er ook bovenop zitten.
ga ook maar snel weer een aantal uren gewoon werken, het gaat verder erg goed vooruit.
myr.
Geplaatst: Wo 01 Sep 2010 11:27 Reageren met citaat
ben nu bijna weer volledig aan het werk. Gisteren mijn therapeutische uren, maar er waren veel meer kinderen dan mijn collega in haar eentje mocht doen, dus weinig therapeutisch....heb mijn uren wel netjes als werkuur ingevuld, want ik krijg anders maar 95% . En na 4 uur op de groep, ben ik behoorlijk moe. Kan het nu ook merken aan mijn slechte heup. In de gaten houden dus maar weer.

Berichten van afgelopen:  

Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 3
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Nieuw onderwerp plaatsen

Ga naar: